Genieten in California en Nevada - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Marc Jordens - WaarBenJij.nu Genieten in California en Nevada - Reisverslag uit Doesburg, Nederland van Marc Jordens - WaarBenJij.nu

Genieten in California en Nevada

Door: marcjordens

Blijf op de hoogte en volg Marc

11 April 2012 | Nederland, Doesburg

Hey guys,

Even snel een berichtje vanuit de VS. Dit heeft ermee te maken dat ik over een halfuurtje een limotour hier in Vegas!!! Ik zit nu in de Stratphosfere hotel. Een prachtig groot hotel met een enorme toren erbij. Wifi is hier ontzettend duur dus dat heb ik niet. Maar Vince wel dus ik zit op zijn laptop op dit moment. En dat zal ik eerst maar eens vermelden. De groep bestaat uit 13 mensen inclusief mij.

Jacqy: Een jonge vrouw van 26 uit Ierland. Als je haar zit zou je ook zeggen dat ze 20 is.
JD: oftewel Jessica Dunn. Een open, eerlijke Australische vrouw met een grote mond die 24 jaar is.
Emma Torrens en Kalie Torrens: Twee zusjes uit Perth, Australie. De twee zijn al 10 maanden onderweg en hebben heel Europa en Brazilie al gehad.
Vince: Eigenlijk is zijn naam Vincent. Ook een Australier uit Perth die 3 maanden van huis is. Wat mij bij zal blijven van hem is dat ie geen slaapzak en er een kocht bij de walmart van Hello Kitty. Dit ding was natuurlijk te klein en in de eerste nacht van Yosemite had ie het verschrikkelijk koud. Geen verassing natuurlijk hahah. Hij heeft Tokyo en Los Angeles al aangedaan en hierna trekt ie door Canada.
Lian: Een engelse meid uit Portsmouth. Hier kan ik goed mee opschieten net zoals met Jacqy.
Heidi: Ook zij is Australisch. Ik weet niet nog niet heel veel van haar maar ik ga er veel mee om.
En verder zijn er nog een aantal Aziatische vrouwen maar die hebben zelf een groepje. Hier ga ik dan ook vrij weinig mee om. Ik weet geen eens namen...
De foto's van Yosemite staan op facebook zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben. Vandaag kwamen we aan in Death Valley. Een prachtig mooi groot park waar je onder zeeniveau zit. De leegtes om ons heen op de weg er naar toe waren adembenemend.

Na in het totaal 6 uur gereden te hebben kwamen we aan in Vegas. We hebben meteen een groepsfoto genomen bij het beroemde Welcome to Vegas bord.Daarna kwamen we aan in het hotel en heb ik Mexicaans gegeten en het was heerlijk!! En over een kwartier heb ik dus een limotour. Ik ga me nog even snel omkleden dus ik stop er bij deze al mee hahaah. Morgen heb ik een relaxte dag aangezien ik nergens in mag. Je mag hier pas gokken en alcohol kopen enz als je 21 bent. En aangezien ik pas 20 ben gaat dat niet lukken. Maar er zijn zat andere dingen te doen dus ik vermaak me wel denk ik. Morgen probeer ik sowieso een internetcafe op te zoeken waar wifi wat goedkoper is. Hier ga ik proberen de foto's te uploaden.

Een goede dag alvast allemaal!!!

Groeten uit het fabulous Las Vegas!!

  • 12 April 2012 - 04:44

    Mam:

    Hey Marc, ik geniet van je mooie verhalen, ik zal straks de foto's ook effe bekijken. Hopelijk heb je dan een mooie limotour achter de rug!

  • 12 April 2012 - 04:44

    Mam:

    Hey Marc, ik geniet van je mooie verhalen, ik zal straks de foto's ook effe bekijken. Hopelijk heb je dan een mooie limotour achter de rug!

  • 12 April 2012 - 06:58

    Alan:

    Wel een erg kort reisverslag dit keer Arnold:p

  • 12 April 2012 - 07:40

    Oma En Opa:

    Marc wij weten nu hoe het moet en verzonden moet gaan worden. Ik hoop dat je veel ziet in Las Vegas en doe ze allemaal de groeten ook onze kennissen daar. Wij vinden het leuk jou verslagen te ontvangen rn kijken ieder dag uit of er wat nieuws is.Geniet ervan zolang je kunt het is zo weer voorbij..Gr Ikke

  • 12 April 2012 - 07:51

    Marc:

    De limotour viel een beetje tegen helaas. Ik heb een paar mooie dingen gezien maar op t laatst gingen we een disco in en je moet minimaal 21 zijn om erin te komen en dat ben ik niet. Iedereen ging naar binnen behalve ik... Dus dat was niet erg fijn... Ja Alan dat zei ik toch, ff een kort berichtje:P had weinig tijd. Ja genieten doe ik zeker opa en oma. Ik ben blij dat jullie t allemaal weten nu hahaha Gr ikke uit Nevada

  • 12 April 2012 - 08:54

    Alan:

    Nee je zei een snel berichtje haha! Zie eerste zin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Actief sinds 24 April 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 22294

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Avontuur aangaan in Mexico

01 Februari 2013 - 01 Februari 2014

Backpacken in Australië

07 April 2012 - 30 April 2012

Roadtrip door de VS

11 Juli 2011 - 19 Juli 2011

Vakantie New York City

Landen bezocht: